Kort sagt

När jag var yngre och fri från allt vad bankkort hette så förstod jag mig aldrig på folk som skulle betala något för tio kronor på kortet. Vem fan har inte en tia i fickan tänkte jag ofta när någon nonchalant sträckte fram VISA-kortet mellan pek- och långfingret. Det tog alltid tid att stå bakom någon som skulle slå in koden eller visa legitimation som de aldrig hade med sig. Idiotier.

Sen står man där fem-sex år senare och undrar varför de inte tar kort i skolkafeterian, det är ju urlöjligt! Vem fan har en tia med sig varje dag?

Kommentarer
Postat av: Rebecca

det är faktiskt sant.. vem tusan går med en tia i fickan?

2009-04-17 @ 19:36:05
URL: http://rerrebecca.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Stoffe, vet du att du är bäst på att skriva meningslösa saker så att det nästan blir intressant!

Ja, jag märkte att du ofta inte hade tian i fickan ;)

2009-07-20 @ 02:03:50
URL: http://bernans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0